12 edycja Festiwalu Kalejdoskop!

Europa Śledztwo

KOMUNA// WARSZAWAKOMUNA// WARSZAWA
WERONIKA PELCZYŃSKA, MAGDA JĘDRA, IZA SZOSTAK
EUROPA ŚLEDZTWO
 
Akademia Teatralna im. A.Zelwerowicza Wydział Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku, sobota, 11 kwietnia, godz. 21:00
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Choreografia: Magda Jędra, Weronika Pelczyńska, Iza Szostak
Dramaturgia: Agata Szczęśniak
Realizacja świateł: Karolina Gębska
Scenografia: Wojciech Pustoła
Produkcja: Komuna// Warszawa w ramach cyklu „Przyszłość Europy”
Premiera: 11 lipca 2014 r.
 
 
Ciało. Trup. Nieobecność. Każde śledztwo zaczyna się od braku. Trzy tancerki prowadzą performatywne dochodzenie w sprawie przyszłości Europy, zapraszają publiczność do gigantycznego europejskiego lumpeksu pełnego fantazji z drugiej ręki i zużytej przedwcześnie przyszłości. Jak to się stało, że wartości zamieniły się w obsesje? Kiedy partner stał się obstruktem? Ile może kosztować współpraca? To śledztwo nie szuka przestępcy, lecz ciągu dalszego. Przewrotny i ironiczny spektakl o nieprzewidzianych konsekwencjach wspólnej pracy, spektakl, w którym to, co miało dawać poczucie bezpieczeństwa okazuje się kolejną formą opresji, a to, co miało straszyć – śmieszy.
EUROPA ŚLEDZTWO
Białostocki Teatr Lalek, sobota, 11 kwietnia, godz. 21:00
Choreografia: Magda Jędra, Weronika Pelczyńska, Iza Szostak
Dramaturgia: Agata Szczęśniak
Realizacja świateł: Karolina Gębska
Scenografia: Wojciech Pustoła
Produkcja: Komuna// Warszawa
w ramach cyklu „Przyszłość Europy”
Premiera: 11 lipca 2014 r.
Ciało. Trup. Nieobecność. Każde śledztwo zaczyna się od braku. Trzy tancerki prowadzą
performatywne dochodzenie w sprawie przyszłości Europy, zapraszają publiczność do
gigantycznego europejskiego lumpeksu pełnego fantazji z drugiej ręki i zużytej przedwcześnie
przyszłości. Jak to się stało, że wartości zamieniły się w obsesje? Kiedy partner stał się obstruktem?
Ile może kosztować współpraca? To śledztwo nie szuka przestępcy, lecz ciągu dalszego.
Przewrotny i ironiczny spektakl o nieprzewidzianych konsekwencjach wspólnej pracy, spektakl,
w którym to, co miało dawać poczucie bezpieczeństwa okazuje się kolejną
formą opresji, a to, co miało straszyć – śmieszy.